Veganų ir širdies sveikata. Tag - širdies ligos

Vegetarinės mitybos poveikis sveikatai - Yoga Therapy

Nuorodos kopijavimas

Prasta atmintis, nerimas, sutrikęs miegas: dažniausiai simptomai atsiranda ne dėl vitaminų stokos   25 Veganizmo išpažinėjai nevartoja jokio gyvulinės kilmės maisto, įskaitant medųkiaušinius, želatiną ir pieno produktus. Jie taip pat nedėvi drabužių, nenaudoja muilo ar kitų gaminių, į kurių sudėtį įeina kokių nors iš gyvulių gautų medžiagų.

Veganiška mityba gali būti apibūdinta kaip sveika ir pilnavertė: jos pagrindu sudarytame racione labai mažai sočiųjų riebalų, bet gausu maisto medžiagų. Su negyvulinės kilmės maistu į žmogaus organizmą turi patekti visi jam būtini baltymai, vitaminai ir mineralai, todėl klausimai, susiję su produktų pasirinkimu ir patiekalų ruošimu, turi būti iš anksto nuodugniai apsvarstyti.

Skaitydami toliau sužinosite, kuo veganiška mityba skiriasi nuo vegetariškos, kodėl ji gali būti laikoma sveika ir į ką derėtų atkreipti dėmesį pradedantiesiems.

Gydytoja – apie vegetarų ir veganų šeimose augančių vaikų sveikatą

Veganiškas maistas Keli svarbiausi faktai Veganiška mityba — tai vien augalinės kilmės maisto produktų vartojimas. Tofu sojų varškėtempė fermentuota sojų masė ir grybai yra tik trys alternatyvūs šaltiniai, iš kurių pavyksta gauti mėsoje esančių maisto medžiagų.

Širdies nepakankamumas

Veganiška mityba gali prisidėti prie tinkamos kaulų ir širdies būklės palaikymo. Ji vertinama ir kaip vėžio riziką mažinantis veiksnys. Tam tikras mėsoje esančias maisto medžiagas, pavyzdžiui, vitaminą B12rekomenduojama kompensuoti vartojant maisto papildus. Išsamesnė informacija Veganiškos mitybos principai reikalauja maitintis vien iš augalų gaunamu maistu ir atsisakyti bet kokių gyvulinės kilmės produktų.

Standartiškai besimaitinančio asmens racione gyvulinės kilmės produktai vertinami kaip svarbūs baltymų, nesočiųjų riebalų, geležies, vitaminų ir mineralų šaltiniai.

Vegetarinės mitybos poveikis sveikatai - Yoga Therapy

Veganišką mitybą propaguojantys individai privalo rinktis alternatyvius šių maisto medžiagų šaltinius. Tarp priežasčių, paskatinančių žmones tapti veganais, dažniausiai minimas protestas prieš žiaurų elgesį su gyvūnais, aplinkai daromą žalą arba tiesiog noras numesti svorio ir pradėti gyventi sveikai. Šviežią veganišką maistą patogu ruošti namuose. Veganiškų produktų galima įsigyti kai kuriose didžiosiose ir specializuotose maisto parduotuvėse.

veganų ir širdies sveikata

Ant maisto pakuotės turi būti nurodyta, kad jos turinys atitinka veganiškos gyvensenos principus arba yra pagamintas be jokių gyvulinės kilmės priedų. Veganiškų patiekalų įtraukta į daugelio restoranų valgiaraščius, be to, visada galima pasirinkti vien veganiškus patiekalus siūlančią maitinimo įstaigą.

Veganiškas patiekalas © V. Gajauskaitės nuotr. Skirtumai tarp veganiškos ir vegetariškos mitybos Tarp veganiškos ir vegetariškos mitybos yra tam tikrų esminių skirtumų, susijusių su produktų pasirinkimu ir iš jų gaunamomis maisto medžiagomis. Bene pagrindinis skirtumas tas, kad vegetarai, nors ir nevartoja mėsos, bet, kitaip nei veganai, neatsisako pieno produktų, o kai kuriais veganų ir širdies sveikata ir kiaušinių.

Veganams gi visi kaip nors su gyvuliais susiję produktai yra griežtas tabu. Vegetarams nėra taip svarbu specialiai pasirūpinti konkrečių maisto medžiagų šaltiniais.

Vitaminas D

Pavyzdžiui, kalcio jie gauna gerdami pieną. Tačiau vegetarai turi žinoti, koks augalinės kilmės maistas gali aprūpinti organizmą kalciu, ir įtraukti jį į mitybos racioną. Veganizmas neapsiriboja vien griežtos mitybos programa.

veganų ir širdies sveikata

Tai veikiau ištisą gyvenimo filosofiją apimanti koncepcija. Apie vegetarizmą to pasakyti negalima. Vegetarai — tik dėl konkretaus mitybos raciono apsisprendę asmenys. Vartojant tik augalinės kilmės produktus tikrai pavyksta gauti pagrindinių sveikatai naudingų maisto medžiagų. Taip maitinantis nekyla rizikos pavartoti potencialiai žalingų gyvulinės kilmės riebalų. Nė gramo gyvulinės kilmės riebalų Gyvulinės kilmės riebalai siejami su aibe susirgimų ir simptomų, įskaitant diabetą, reumatinį artritą, hipertenziją padidėjusį kraujospūdįširdies ligas ir įvairių rūšių vėžį.

Manoma, kad gyvulinės kilmės maistas 13 atvejų iš os gali būti tapatinamas su cholesterolio lygio kilimą lemiančių riebalų šaltiniu. Išbraukus iš mitybos raciono gyvulinės kilmės riebalus, gerokai sumažėja daugybės sveikatos problemų rizika. Su gyvulinės kilmės riebalais į organizmą gali patekti veganų ir širdies sveikata vėžio rizika siejamų pramoninių cheminių medžiagų ir toksinų. Sveikas augalinis aliejus ir riebalai suteikia būtinųjų riebalų rūgščių, bet nesukelia mažo tankio lipoproteinų, arba blogojo cholesterolio, kiekio šuolių.

Mažesnė vėžio vystymosi rizika Mėsą vartojantys hipertenzijos gydymo koncepcija priskiriami didesnės storosios žarnos ir prostatos vėžio rizikos grupei.

8 protingi prieglobsčio "Vegan" priežastys dėl širdies sveikatos - Patarimai

Veganiškame racione gausu ankštinių kultūrų, vaisių ir daržovių, taigi, skaidulinių medžiagų ir vitamino C, o šie, kaip manoma, teikia apsaugą nuo įvairių rūšių vėžinių susirgimų.

Puiki kaulų būklė Kalcis yra kaulams ir dantims svarbus elementas.

Vegetarinės mitybos poveikis sveikatai Pastaruoju metu didėja vegetariškų dietų populiarumas. Ji ypatingai populiari įvairiuose sveikatą puoselėjančiuose judėjimuose, tokiuose kaip joga, ajurveda, tai či. Norint sužinoti jos poveikį sveikatai, reikėtų pirmiausiai išsiaiškinti, kas yra sveikata.

Standartiškai pagrindiniais jo šaltiniais laikomi pienas ir sūris. Veganiškas patiekalas Maitinantis veganiškai, kalcio pavyksta gauti su figomis, lapiniais kopūstais, špinatais, kininėmis pupuolėmis ir ropių lapais.

Tolydžio gausėja veganiško pieno asortimentas.

Vitaminas B12

Čia galima paminėti sojų ir migdolų pieną. Galima įsigyti ir veganiško sūrio. Kaulams taip pat reikalingi vitaminai D ir K, kalis bei magnis. Tam tikrą šių medžiagų kiekį pavyksta gauti iš sojos, vaisių ir kai kurių daržovių, nesukeliant jokios grėsmės sveikatai.

Vitamino D organizmas pasigamina būnant saulėje. Ištyrus paaiškėjo, kad veganų organizme daug efektyviau absorbuojamas kalcis ir vykdomas kaulų metabolizmas — procesas, kurio metu suformuojamas naujas kaulų audinys.

Sveika širdis Veganiškos gyvensenos principams ištikimi asmenys veganų ir širdies sveikata suvartoja mažiau kalorijų nei tie, kurie maitinasi standartiškai. Mažesnis kalorijų suvartojimas gali lemti žemesnį kūno masės indeksą KMI ir, žinoma, mažesnį polinkį į nutukimą. Žemesnis KMI siejamas su mažesnėmis blogojo cholesterolio koncentracijomis ir žemesniu kraujospūdžiu.

Veganų KMI vidurkis yra žemesnis ir už vegetarų, kurie neatsisako gyvulių duodamo pieno. Kadangi veganų organizme mažiau blogojo cholesterolio, jiems, palyginti su tais, kurie vartoja mėsą, nekyla tokios didelės grėsmės mirti nuo infarkto arba išeminės širdies ligos.

  1. Naujas tyrimas: veganams ir vegetarams — didesnė rizika patirti širdies smūgį Salotos Alfa.
  2. Veikla kovoja su hipertenzija
  3. Veganiška mityba: neišmanant galima prisidaryti problemų - DELFI Sveikata
  4. Pirmojo etapo antrojo laipsnio hipertenzija
  5. Veganų mitybai: 7 reikalingi vitaminai ir mineralai - divacatitta.lt
  6. divacatitta.lt Vegetarų sveikata ir mityba
  7. Veganams ir vegtarams – mažesnė širdies ligų grėsmė, tačiau didesnė insulto rizika - DELFI Maistas
  8. Pateikti atsakymą Vitaminas D Tai riebaluose tirpus vitaminas, padedantis pagerinti kalcio ir fosforo absorbciją Šaltinis.

Apsauga nuo lėtinių susirgimų Augaliniu maistu pagrįsta mityba gali užkirsti kelia genetikos nulemtai tikimybei susirgti tam tikromis lėtinėmis ligomis, kaip antai 2 tipo diabetas.

Mokslininkai tvirtina, kad augaliniame maiste esantys antioksidantai kovoja su laisvaisiais radikalais, sukeliančiais ląstelių pažeidimus ir uždegimus. Augaluose esama ir tokių junginių, kurie gali padėti suvaldyti širdies ir kraujagyslių ligas, aterosklerozę ir auglių vystymąsi lemiančius genus.

veganų ir širdies sveikata

Nuomonės Vien augalinės kilmės produktų vartojimas beveik jokios grėsmės sveikatai nekelia, tačiau su maistu privalu gauti subalansuotą maisto medžiagų rinkinį.

Veganai labiau rizikuoja patirti gyvybiškai svarbių maisto medžiagų deficitą.

Tyrimo duomenimis, iš tūkstančio veganų ir vegetarų būdavo 10 širdies ligų atvejų mažiau ir trimis insultais daugiau, lyginant su mėsą vartojančiais žmonėmis. Tyrėjai 18 metų stebėjo 48 tiriamųjų. Tiesa, tyrėjai kol kas negali įrodyti, ar tai — vien mitybos poveikis, ar įtakos turi ir kokie nors kiti gyvenimo būdo aspektai.

Asmenys, norintys pereiti prie veganiškos mitybos, gyvulinės kilmės maisto turėtų atsisakyti palaipsniui. Pirmiausia derėtų pasitenkinti vien nevartojant mėsos, o vėliau pakeisti ir kitus gyvulinės kilmės produktus.

Venkite kraujagyslių kaupimosi apnašų ir sumažinkite širdies ligų riziką valgydami augalinę dietą. Nesvarbu, ar bandote mėsos be pirmadienių, ar eikite vegetariškai ar veganams, jūsų augalams pridėti augalai yra naudingi širdies sveikatai. Augalų dieta padidina kiekį, kurį gaunate kiekvieną dieną.

Toliau išvardytos tam tikros maisto medžiagos, kurių veganiškuose patiekaluose nėra daug. Vis dėlto galima rinktis ir alternatyvius variantus.

Taip pat perskaitykite