Hipertenzija ir autogeninė treniruotė,

Kaip atgauti jėgas per 10 minučių?

Kaip atgauti jėgas per 10 minučių?

Ateik, sužinok ir išbandyk!!! Kviečiame dalyvauti reginyje „Stop hipertenzijai“

Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Daugybė darbų ir rūpesčių, sutrikęs darbo ir poilsio režimas, nereguliari mityba ir vis trumpėjančios dienos sukelia daug streso ir įtampos. Siūlome išmėginti autogeninę treniruotę.

hipertenzija ir autogeninė treniruotė bioptronas sergant hipertenzija

Autogeninė treniruotė yra atsipalaidavimo technika, kuri atliekama remiantis savitaiga. Atsipalaidavimas mažina įtampą, stresą, skausmą, padeda valdyti mintis, gerina dėmesio koncentraciją, mažina nuovargį ir didina darbingumą.

Pasaulinę sveikatos dieną – hipertenzijos prevencija

Autogeninę treniruotę metais sukūrė ir pagrindė vokiečių psichiatras Johanas Hainrichas Šulcas. Autorius pastebėjo, kad galima giliai atsipalaiduoti vien pasitelkus vaizduotę. Žmonės, įsivaizduodami šilumos pojūtį tam tikrose kūno vietose, išties pajunta šilumą, ir tai gali būti užfiksuota termometru, nes, sukoncentravus sąmonės dėmesį į tam tikrą kūno tašką, jame suaktyvėja kraujotaka ir pakyla kūno temperatūra. Atsipalaidavimo reikia mokytis Ir tam reikia pratybų.

Pačioje pradžioje autogeninę treniruotę gali vesti gydytojas arba psichologas, vėliau treniruotę gali asmuo atlikti ir pats.

Autogeninė treniruotė vienu ypu (Juliaus Neverausko modifikacija)

Treniruočių metu žmogus išmoksta valingai atsipalaiduoti, o reguliariai praktikuojant atkuriami fiziologiniai ir psichologiniai organizmo resursai, pagerėja fizinė ir psichinė hipertenzija ir autogeninė treniruotė.

Užsiėmimai būna grupėmis arba individualiai ir trunka vos 5—15 minučių. Treniruotės metu yra patogiai sėdima arba gulima visiškai atpalaidavus raumenis.

  • Kraujospūdis — kraujo jėga, su kuria jis spaudžia arterijų sieneles.
  • Profilaktika - Sveikas Žmogus
  • Osteochondrozės ir hipertenzijos gydymas liaudies gynimo priemonėmis
  •  Я не могу, - повторила .

Mintyse yra koncentruojamas dėmesys į treniruotę vedančio asmens sakomus žodžius ir bandoma kuo ryškiau įsivaizduoti tai, kas sakoma. Raumenų atpalaidavimas sukelia sunkumo ir šilumos pojūtį, gerina kraujotaką. Taip pat atsipalaidavus sumažėja kraujospūdis, sulėtėja kvėpavimas ir širdies ritmas.

Autogeninės treniruotės stebuklai

Moksliškai įrodyta, kad atsipalaidavęs žmogus aiškiau mąsto, geriau ir greičiau perpranta informaciją, geriau valdo emocijas. Atsipalaidavimo treniruotės padeda išvengti protinio organizmo išsekimo, gydyti su stresu susiejusias ligas hipertenzija, opaligės ir kt. Autogeninė treniruotė dažniausiai taikoma gydant lengvo ir vidutinio sunkumo depresijas.

  • Renginio metu įvairių sričių specialistų komanda pateiks kompleksinį priemonių įvairovę skirtą hipertenzijos prevencijai ir profilaktikai.
  • Pasaulinę sveikatos dieną – hipertenzijos prevencija - divacatitta.lt
  • Hipertenzijos gydymas mankšta
  • Esant fiziniam ar psichologiniam negalavimui patartina apsilankyti pas savo gydytoją.

Pratimai skirstomi į dvi pakopas Pradedama nuo pirmosios pakopos pratimų. Jie skirti išmokti savitaigos būdu atpalaiduoti raumenis, sukelti šilumos ir sunkumo pojūčius tam tikrose kūno vietose. Gerai įvaldžius pirmosios pakopos pratimus, pereinama jau prie sudėtingesnių antrosios pakopos pratimų.

Labai svarbu anksti nustatyti padidėjusį kraujo spaudimą ir laiku pradėti sistemingai jį gydyti.

Jie apima sudėtingesnes vizualines technikas, kurios leidžia arčiau prieiti prie žmogaus pasąmonės. Tikslas yra visiškai atpalaiduoti kūno raumenis.

hipertenzija ir autogeninė treniruotė pratimai širdžiai, sergantiems hipertenzija

Atpalaidavus raumenis, sumažėja nervinių impulsų srautas į galvos smegenis, smegenys pailsi ir geba geriau apdoroti bei įsiminti informaciją.

Šis pratimas padeda dar labiau atpalaiduoti raumenis. Pratimas skirtas širdies veiklai harmonizuoti.

  1.  - Она надулась.
  2. Amžinai atsikratyti hipertenzijos knyga
  3. Hipertenzija ir jėgos treniruotės
  4. Бринкерхофф отвернулся.
  5. ГЛАВА 68 - Ну видишь, это совсем не трудно, - презрительно сказала Мидж, когда Бринкерхофф с видом побитой собаки протянул ей ключ от кабинета Фонтейна.
  6. Ошибка в функции цикличности, сотовая автоматика и прочее.

Pratimas padeda harmonizuoti vidaus organų veiklą. Siekiama giliai atsipalaiduoti, tačiau išlaikyti šviesią masažas esant raumenų hipertenzijai. Daugumai žmonių teigiamiems pojūčiams pasiekti užtenka ir pirmosios pakopos pratimų.

Norintieji labiau lavinti savo psichinius sugebėjimus ir geriau pažinti save gali pereiti prie antrosios.

Kaip atgauti jėgas per 10 minučių?

Šie pratimai primena psichoterapijos užsiėmimus ir gali būti naudojami konkrečiam tikslui pasiekti pvz. Pavyzdžiui, gydant socialinę fobiją galima įsivaizduoti save skaitant paskaitą auditorijoje ir pan. Hipertenzija ir autogeninė treniruotė, galima įsivaizduoti save esant artimų žmonių rate, savo meilę jiems, jų meilę mums ir tos meilės išraiškas apkabinimas, šypsena ir kt.

Po autogeninės treniruotės žmogus jaučiasi žvalus, pailsėjęs ir darbingas. Autogeninė treniruotė yra puikus pasirinkimas visada skubančiam ir labai užsiėmusiam vakariečiui, kuris negali skirti daug laiko kitoms poilsio formoms.

hipertenzija ir autogeninė treniruotė foto slėgio hipertenzija

Siųsti draugui:.

Taip pat perskaitykite