Sveikai maitintis širdies sveikatai. Blogas maistas kenkia ne tik skrandžiui, bet ir širdžiai

Kaip išsaugoti sveiką širdį

Anot jo, vyrai linkę ignoruoti įvairius simptomus ar organizmo siunčiamus signalus, o gydytis dažnai pradeda tik tuomet, kai liga ar sutrikimas jau būna gerokai pažengę.

Širdies ligų profilaktikai vaistininkas ragina periodiškai pasitikrinti cholesterolio kiekį kraujyje bei kraujo spaudimą, kurį stebėti ypač aktualu vyrams iki 45 metų.

sveikai maitintis širdies sveikatai

Taip pat bet kokio amžiaus vyrams patartina propaguoti kuo sveikesnį gyvenimo būdą — sportuoti, sveikai maitintis, išsimiegoti, saikingai vartoti alkoholį, atsisakyti tabako ir pasaugoti nervų sistemą Sergantiems širdies ligomis žmonėms reikėtų ne tik vartoti gydytojo išrašytus vaistus ir pakoreguoti savo gyvenimo būdą, bet ir daugiau dėmesio skirti mitybai, t.

Štai ką pataria mitybos specialistai. Apribokite suvartojamos druskos kiekį.

sveikai maitintis širdies sveikatai

Esmė ta, kad šis produktas sulaiko organizme skysčius, todėl atsiranda patinimų, apsunkinamas širdies darbas. Patiekalus galima gardinti ne tik druska, bet ir įvairiais arterinis kraujospūdis — išmėginkite!

sveikai maitintis širdies sveikatai

Itin atsargiai vartokite riebų gyvulinės kilmės maistą pavyzdžiui, riebią kiaulieną, avieną, sviestą, subproduktus ir paštetus. Nereikėtų piktnaudžiauti ir kiaušiniais bei majonezu — pastarąjį būtų daug geriau pakeisti alyvuogių aliejumi tai apsaugos jūsų kraujagyslių sieneles nuo cholesterolio.

sveikai maitintis širdies sveikatai

Reikėtų kaip galima dažniau vartoti produktus, kuriuose gausu ląstelienos. Ląsteliena užpildo skrandį, malšina alkio jausmą, tačiau yra nekaloringa. Jos gausu ankštinėse kultūrose, jūros kopūstuose, avižose, sėlenose, vaisiuose ir daržovėse.

Saikingai mėgaukitės įvairiais kepiniais ir šviežia duona. Geriau pimernybę teikti juodos duonos arba duonos su sveikai maitintis širdies sveikatai džiūvėsėliams ir skrebučiams.

Gerkite nestiprią žaliąją arbatą — ji padeda sumažinti kraujospūdį ir cukraus lygį kraujyje.

sveikai maitintis širdies sveikatai

Taip pat perskaitykite