Maisto, naudingo jūsų širdies sveikatai, MAISTO PRODUKTAI – ŠIRDIES KRAUJAGYSLIŲ DRAUGAI | Rsveikata

10 naudingiausių produktų jūsų širdžiai

Kardiologas įspėja: maistas jūsų lėkštėje gali būti ir gyvybės, ir ligų šaltiniu 2 LRT. Vis dar gajus įsitikinimas, kad kasdien hipertenzija nuo inkstų simptomų pavalgęs riebių mėsos patiekalų, žmogus bus stiprus, sveikas ir turės daug energijos.

Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių  ligomis. Širdies ligos vis dar yra žudikės. Šiame straipsnyje apibūdinama 16 maisto produktų, kurie, vartojant kaip dietą, gali padėti jūsų širdžiai išlikti sveikai.

Tačiau kasdieniame lietuvių racione dažnai sutinkami produktai — kiauliena, lašiniai, dešros, sviestas, sūris, grietinė ar grietinėlė — turi didelį gyvūninės kilmės sočiųjų riebalų kiekį, o gydytojai teigia, kad nuolatinis ir gausus gyvūninės kilmės riebalų vartojimas yra labiau žalingas nei naudingas. Pasak medikų, gyvūninės kilmės riebalai didina cholesterolio kiekį, o šis pažeidžia kraujagysles ir sukelia širdies ligas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Kardiologas įspėja: maistas jūsų lėkštėje gali būti ir gyvybės, ir ligų šaltiniu

Vienas pagrindinių širdies ir kraujagyslių ligas sukeliančių faktorių — padidėjusi cholesterolio koncentracija žmogaus kraujyje. Žmogaus organizmas didžiąją dalį cholesterolio, apie 70 proc.

hipertenzija ir karštos šalys migdomieji vaistai nuo hipertenzijos

Pasak Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikų kardiologo prof. Rimvydo Šlapiko, žmogaus vartojami riebalai skirstomi į sočiuosius, mononesočiuosius ir polinesočiuosius.

  1. Hipertenzija pagal mkb-10 kodą
  2. Kokiame slėgyje diagnozuojama hipertenzija
  3. Maisto, naudingo jūsų širdies sveikatai
  4. Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.
  5. Sveika širdies kraujagyslių sistemą - Powdi
  6. Nuo pusryčių iki vakarienės ir užkandžiai tarp jų — jūsų visos dienos valgiai gali stiprinti jūsų širdį!
  7. O tai reiškia 3 hipertenzijos riziką
  8. Mitybos įpročiai lemia 40 — 50 proc.

Sotieji riebalai dažniausiai yra gyvulinės kilmės riebalai, kurių galime rasti mėsoje ir riebiuose pieno produktuose. Jie didina cholesterolio kiekį kraujo naudingo jūsų širdies sveikatai, todėl skatina aterosklerozės, širdies ir kraujagyslių ligų, netgi vėžio atsiradimą.

10 naudingų produktų jūsų širdžiai

Maistas — ir gyvybės šaltinis, ir rizikos veiksnys Norint apsisaugoti nuo didžiausią mirtingumą nešančių ligų ir žalingojo cholesterolio poveikio, reikia atkreipti dėmesį į savo mitybą. Šlapikas teigia, kad maistas kartu yra ir mūsų gyvybės šaltinis, ir iš dalies rizikos veiksnys.

Ir nors ši statistika atrodo gąsdinanti, tačiau gamta suteikė mums unikalią galimybę išsaugoti ir pagerinti savo širdies sveikatą tiesiog gyvenant sveikiau ir vartojant tinkamus maisto produktus bei laikantys sveikos mitybos įpročių. Taigi, kokie maisto produktai geriausiai tinka sveikos širdies ir kraujagyslių sistemos palaikymui? Pateiksime jums natūralių maistingų maisto produktų, padedančių sustiprinti širdį ir išvengti širdies ligų, dešimtuką.

Prisiminkime, kokių tik dietų nėra naudingo jūsų širdies sveikatai — riebalų, baltymų, angliavandenių ar bado. Dabartiniai kardiologų rekomenduojami mitybos principai — platus maisto racionas, kuriame yra skaidulų, vaisių, daržovių, ribotas valgomosios druskos kiekis.

Kaip maitintis, kad širdis būtų sveika? Širdies-kraujagyslių sistemos ligos yra pagrindinė žmonių mirtingumo priežastis išsivysčiusiose šalyse. Šiuolaikinis gyvenimo būdas, streso gausa lemia šių ligų jaunėjimą.

Transriebalų mūsų maisto racione turėtų būti iki 1 proc. Sumažinus žalingų, gyvūninės kilmės riebalais prisotintų produktų vartojimą, svarbu juos pakeisti naudingais, sveikatą stiprinančiais geraisiais riebalais ir vertingais maisto produktais. Gerieji riebalai yra būtini žmogaus organizmui ir sklandžiam funkcionavimui, o vartojami su saiku — labai naudingi.

hipertenzija liaudies gynimo omega 3 triguba jėga širdies ir smegenų sveikatai

Daugiausia naudingų riebalų galima gauti su žuvimi, jūros gėrybėmis, paukštiena, nerafinuotais augaliniais aliejais, ankštinėmis daržovėmis, avokadais, riešutais ir sėklomis. Cholesterolio tyrimus svarbu atlikti kiekvienam Didžioji problema yra tai, kad cholesterolio koncentracijos padidėjimas nesukelia jokių išskirtinių požymių, todėl žmogus jaučiasi įprastai, toliau valgo riebius maisto produktus, turi žalingų įpročių ir nenutuokia, kad kiekvieną akimirką rizikuoja savo sveikata, o gal net gyvybe.

Pastarąjį galime matyti pas daugelį senų žmonių, tačiau jauniems ir vidutinio amžiaus žmonėms tai svarbus požymis, išduodantis įgimtą hipercholesterolemiją.

hipertenzija ir magnis b6 širdies ligos simptomai ir poveikis sveikatai

Kadangi padidėjusio cholesterolio kiekio pajusti neįmanoma, svarbu atlikti bendro cholesterolio kiekio ir atskirų jo dalių tyrimus. Kardiologas cholesterolio koncentraciją pataria išsitirti kiekvienam suaugusiam žmogui, ypač jeigu yra įtariamas šeiminis, genetinių pokyčių nulemtas cholesterolio padidėjimas.

Tokiu atveju cholesterolį būtina ištirti ir šių pacientų artimiems giminėms bei vaikams.

Kaip gerti vandenį dėl sveikatos naktį, jei yra VSD tamsius ratilus po akimis, knarkimas, rūkymas?

Maisto ar margarinas? Atlikus tyrimus, dėl jų rezultatų įvertinimo geriau kreiptis į šeimos gydytoją.

10 naudingiausių produktų jūsų širdžiai

Profesorius R. Šlapikas teigia, kad nėra vienos cholesterolio normos visiems. Šiuo metu manoma, jog cholesterolio koncentracija kraujyje turi būti kuo mažesnė, tuomet širdies ir kraujagyslių ligų rizika bus mažiausia.

Ar jūs duodate grupę su 3 laipsnių hipertenzija vaistų injekcijos nuo hipertenzijos

Mitybos sureguliavimas padeda sumažinti cholesterolio koncentraciją tik 5—6 proc.

Taip pat perskaitykite