Autogeninė hipertenzijos treniruotė

autogeninė hipertenzijos treniruotė

Kaip atgauti jėgas per 10 minučių? Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Daugybė darbų ir rūpesčių, sutrikęs darbo ir poilsio režimas, nereguliari mityba ir vis trumpėjančios dienos sukelia daug streso ir įtampos. Siūlome išmėginti autogeninę treniruotę. Autogeninė treniruotė yra atsipalaidavimo technika, kuri atliekama remiantis savitaiga.

autogeninė hipertenzijos treniruotė

Atsipalaidavimas mažina įtampą, stresą, skausmą, padeda valdyti mintis, gerina dėmesio koncentraciją, mažina nuovargį ir didina darbingumą. Autogeninę treniruotę metais sukūrė ir pagrindė vokiečių psichiatras Johanas Hainrichas Šulcas.

Autogeninės treniruotės 1 pratimas

Autorius pastebėjo, kad galima giliai atsipalaiduoti vien pasitelkus vaizduotę. Žmonės, įsivaizduodami šilumos pojūtį tam tikrose kūno vietose, išties pajunta šilumą, ir tai gali būti autogeninė hipertenzijos treniruotė termometru, nes, sukoncentravus sąmonės dėmesį į tam tikrą kūno tašką, jame suaktyvėja kraujotaka ir pakyla kūno temperatūra.

autogeninė hipertenzijos treniruotė

Atsipalaidavimo reikia mokytis Ir tam reikia pratybų. Pačioje pradžioje autogeninę treniruotę gali vesti gydytojas arba psichologas, vėliau treniruotę gali hipertenzijos nuolydis atlikti ir pats. Treniruočių metu žmogus išmoksta valingai atsipalaiduoti, o reguliariai praktikuojant atkuriami fiziologiniai ir psichologiniai organizmo resursai, pagerėja fizinė ir psichinė sveikata.

Užsiėmimai būna grupėmis arba individualiai ir trunka vos 5—15 minučių.

Zvonnikovo autogeninės treniruotės modifikacija!

Treniruotės metu yra patogiai sėdima arba gulima visiškai atpalaidavus raumenis. Mintyse yra koncentruojamas dėmesys į treniruotę vedančio asmens sakomus žodžius ir bandoma kuo ryškiau įsivaizduoti tai, kas sakoma. Autogeninė hipertenzijos treniruotė atpalaidavimas sukelia sunkumo ir šilumos pojūtį, gerina kraujotaką.

Taip pat atsipalaidavus sumažėja kraujospūdis, sulėtėja kvėpavimas ir širdies ritmas. Moksliškai įrodyta, kad atsipalaidavęs žmogus aiškiau mąsto, geriau ir greičiau perpranta informaciją, geriau valdo emocijas.

  • Pasirengęs veikti.
  • Esant fiziniam ar psichologiniam negalavimui patartina apsilankyti pas savo gydytoją.

Atsipalaidavimo treniruotės padeda išvengti protinio organizmo išsekimo, gydyti su stresu susiejusias ligas hipertenzija, opaligės ir kt. Autogeninė treniruotė dažniausiai taikoma gydant lengvo ir vidutinio sunkumo depresijas.

Pratimai skirstomi į dvi pakopas Pradedama nuo pirmosios pakopos pratimų. Jie skirti išmokti savitaigos būdu atpalaiduoti raumenis, sukelti šilumos ir sunkumo pojūčius tam tikrose kūno vietose.

Kas tai yra?

Gerai įvaldžius pirmosios pakopos pratimus, pereinama jau prie sudėtingesnių antrosios pakopos pratimų. Jie apima sudėtingesnes vizualines technikas, kurios leidžia arčiau prieiti prie žmogaus pasąmonės.

Tikslas yra visiškai atpalaiduoti kūno raumenis. Atpalaidavus raumenis, sumažėja nervinių impulsų srautas į galvos smegenis, smegenys pailsi ir geba geriau apdoroti bei įsiminti informaciją.

Labai svarbu anksti nustatyti padidėjusį kraujo spaudimą ir laiku pradėti sistemingai jį gydyti. Patarimai, kaip sumažinti padidėjusį kraujo spaudimą Pirmiausia turi būti koreguojamas gyvenimo būdas: druskos ribojimas, nutukimo, mitybos korekcija, fizinis aktyvumas bei žalingų įpročių atsisakymas. Dešimt rekomendacijų esant padidėjusiam kraujo spaudimui: 1. Laikykitės gydytojo nurodymų. Reguliariai matuokite arterinį kraujo spaudimą.

Šis pratimas padeda dar labiau atpalaiduoti raumenis. Pratimas skirtas širdies veiklai harmonizuoti.

autogeninė hipertenzijos treniruotė

Pratimas padeda harmonizuoti vidaus organų veiklą. Siekiama giliai atsipalaiduoti, tačiau išlaikyti šviesią sąmonę.

Meditacija Ramybės oazė - Šviesos Sauja

Daugumai žmonių teigiamiems pojūčiams pasiekti užtenka ir pirmosios pakopos pratimų. Norintieji labiau lavinti savo psichinius sugebėjimus ir geriau pažinti save gali pereiti prie antrosios. Šie pratimai primena psichoterapijos užsiėmimus ir gali būti naudojami konkrečiam tikslui pasiekti pvz. Pavyzdžiui, gydant socialinę fobiją galima įsivaizduoti save skaitant paskaitą auditorijoje ir pan.

Profilaktika - Sveikas Žmogus

Pavyzdžiui, galima įsivaizduoti save esant artimų žmonių rate, savo meilę jiems, jų meilę mums ir tos meilės išraiškas apkabinimas, šypsena ir kt. Po autogeninės treniruotės žmogus jaučiasi žvalus, pailsėjęs ir darbingas.

Autogeninė treniruotė yra puikus pasirinkimas visada skubančiam ir labai užsiėmusiam vakariečiui, kuris negali skirti daug laiko kitoms poilsio formoms. Siųsti draugui:.

Taip pat perskaitykite