Ar galite valgyti lęšius su hipertenzija, ar ne

ar galite valgyti lęšius su hipertenzija, ar ne

Laikui bėgant, padidėjęs kraujospūdis gali prisidėti prie tokių sveikatos sutrikimų kaip širdies priepuolis ir insultas, todėl greičiausiai norėsite padaryti viską, kas įmanoma, kad jis sumažėtų. Pašalinti nesveiką maistą Ribokite druskos vartojimą. Natris gali smarkiai paveikti aukštą kraujospūdį.

Kokie produktai yra mažesni: 10 efektyviausių

Druska yra pirmasis jūsų dietos elementas, kurį turėsite išspręsti, kad sumažintumėte kraujospūdį. Pasitarkite su gydytoju, kokį ar ne kiekį reikėtų suvalgyti: žmogaus organizmui reikia nedidelio druskos kiekio; todėl jo pašalinimas gali sukelti sveikatos problemų. Iš viso gali augti astronomiškai; todėl perskaitykite etiketes ir venkite papildomos druskos.

Jei kraujospūdis aukštas, gydytojas gali rekomenduoti suvalgyti mg natrio per parą. Tai yra maždaug pusė šaukštelio druskos. Jums gali būti patarta nevartoti daugiau kaip mg natrio, jei diagnozuota inkstų liga ar diabetas.

Gydytojas gali patarti stebėti natrio kiekį, jei esate iš didelės rizikos gyventojų grupės. Visoms moterims, vyresnėms nei 65 metų, ir vyrams, vyresnėms nei 45 metų, padidėja padidėjusio kraujospūdžio rizika. Juodaodžiai vyrai ir moterys yra linkę į aukštą kraujo spaudimą ir rimtas komplikacijas.

Venkite perdirbto maisto. Šiaurės amerikiečiai valgo beveik dvigubai daugiau druskos nei turėtų, o ¾ tos druskos gaunama iš perdirbto maisto. Šviežio maisto gaminimas iš neperdirbtų ingredientų yra didžiausias žingsnis norint pašalinti druską iš savo raciono. Iškirpkite saldainius arba suvalgykite penkis ar mažiau sumažintus cukraus saldainius per savaitę. Valgyti mažiau saldumynų yra potraukio cukrui mažinimas. Ribotas cukrus suteiks jums ypatingų patiekalų ir mažiau sveikatos problemų, nes valgysite ar galite valgyti lęšius su hipertenzija.

Palaipsniui mažėja patiekalų saldumas. Išbandykite desertus, pasaldintus vaisiais, obuolių ar vaisių sultimis. Padaryti vaisių kokteiliosulčių arba mango lassi desertui. Mažesnis cukraus kiekis vaisių leduose, šerbetuose ir limonaduose sukuria sveikesnį variantą. Kakava turi antioksidantų flavanolių, kuriais jūs galite pasinaudoti suvalgydami nedidelį kiekį iki 1 uncijos [28 gramų] per dieną tamsaus šokolado.

Tai sumažina ląstelių pažeidimus, padeda sumažinti kraujospūdį ir pagerina kraujagyslių veiklą. Kepti arba rauginti vaisiai gali būti elegantiškas desertas įmonei.

ar galite valgyti lęšius su hipertenzija, ar ne

Braškių kriaušes ar kitus sezoninius vaisius į sultis patiekite su jogurto lašeliu [7]. X Tyrimo šaltinis arba šviežių vaisių ir citrusinių vaisių žievelių garnyras susmulkintos žievelės. Vietoje sutrumpinimo sausainiuose ir kepalų pyragui naudokite obuolių padažą. Vietoj miltų sausainiuose, vafliuose ir blynuose naudokite paprastus ar ne nesaldintus baltymų miltelius, paprastus - padažui sutirštinti arba čili-kondenozei gaminti.

Supjaustykite visų rūšių saldžius gėrimus išbandykite stevijos ar stevijos mišinius; tai įgytas skonis, todėl būkite kantrūs. Jei vartojate saldų gėrimą, pavyzdžiui, soda net be cukrausjis vis tiek įskaičiuojamas į jūsų penkis ar mažiau saldumynų. Valgykite nesmulkintus, o ne rafinuotus grūdus.

Sveikuose grūduose yra daugiau jums reikalingų maistinių medžiagų ir skaidulų. Pakaitinius rudus ryžius jie turi būti virti lėtai pakeiskite baltaisiais ryžiais, viso grūdo makaronais - įprastais makaronais, o viso grūdo duona - balta duona. Eksperimentuokite su įvairiais grūdais. Pašalinkite baltuosius miltus. Naudokite quinoa, bulgur, avižas, amarantą ir miežius - visus gerus nesmulkintų grūdų šaltinius.

Lęšiai: kalorijų

Valgykite nuo keturių iki penkių porcijų daržovių per dieną. Daržovės aprūpina vitaminais, kurių reikia kraujospūdžiui mažinti, taip pat vertingomis maistinėmis skaidulomis bei mineralais, tokiais kaip kalis ir magnis. Norėdami padidinti daržovių kiekį savo racione, įtraukite jas į savo pagrindinį patiekalą, o ne valgykite tik iš šono. Širdingos, kvapios daržovės, tokios kaip saldžiosios bulvės su nedaug cukraus ir moliūgai supjaustyti griežinėliais ir pakepinti, sutrintiyra puikus pagrindinis patiekalas.

Nebijokite nusipirkti daug daržovių iš karto: galite užšaldyti tas, kurių nenaudojate. Jei esate drovus iš daržovių, pabandykite nusipirkti ir paruošti vieną naują daržovių rūšį per savaitę. Suraskite kelis receptus, kuriuose daugiausia dėmesio skiriama tai daržovei, ir išbandykite juos. Pasirinkite šviežias ar šaldytas daržoves. Pabandykite į kiekvieną patiekalą įtraukti bent dvi daržoves: vieną žalią kopūstai, brokoliai, špinatai, apykaklės ir vieną ryškiaspalvę pomidorus, morkas, paprikas, moliūgą.

Savo krakmolui naudokite daržoves ir pašalinkite miltinius produktus. Praleiskite traškučius, duoną su dideliu natrio kiekiu ir makaronus ir pakeiskite jais skanius virtų ar bulvių košės, ropių ar pastarnokų gabaliukus.

ar galite valgyti lęšius su hipertenzija, ar ne

Valgykite vaisių ir daržovių odelę. Didžioji daržovių skonio ir maistinių medžiagų dalis randama odoje.

ar galite valgyti lęšius su hipertenzija, ar ne

Tiesiog būtinai jas kruopščiai išvalykite. Išsaugokite stiebus. Užšaldykite bet kurią daržovių, kurių nevalgote, dalį maišelyje. Kai maišas pilnas, keletą valandų virkite jį su svogūnais ir česnakais, kad susidarytų daržovių atsargos.

Nulupkite daržoves, įpilkite mažą žiupsnelį druskos ir šiek tiek citrinos sulčių ar acto ir naudokite kaip sultinį. Valgykite nuo keturių iki penkių mažų porcijų vaisių. Vaisiai geria burną, yra skanūs ir yra pilni vitaminų, mineralų ir antioksidantų. Vaisiai gali būti užkandis, desertas, taip pat gali būti traktuojami kaip daržovės ir patiekiami su žaliomis salotomis, kepti arba virti padaže.

Neriebus jogurtas [10] su vaisiais ir kai kuriais riešutais - puikūs pusryčiai. Pabandykite valgyti vaisius sezono metu, kai jie skaniausi, arba nusipirkite šaldytų kokteiliams gaminti ir virti.

Valgykite vaisių žieveles, kad gautumėte papildomų skaidulų ir grūdų. Obuolius, kriaušes, hipertenzijos gydymas mankšta ir net pūkuotus persikus galima valgyti, kai žievelė yra įjungta.

Vaisius, kaip ir daržoves, galima užšaldyti, kai jie yra pernokę ir jais galima mėgautis vėliau. Sultys gali būti laikomos vaisių porcija.

Kaip valgyti norint sumažinti kraujospūdį

Pirkite procentų vaisių sulčių, į ar galite valgyti lęšius su hipertenzija nepridėta cukraus. Greipfrutų sultys ir kitos citrusinių vaisių sultys gali trukdyti vartoti kai kuriuos vaistus, todėl prieš padidindami vartojimą būtinai pasitarkite su savo sveikatos priežiūros specialistu. Valgykite šešias ar mažiau porcijų lieso baltymo per savaitę. Mėsa suteikia baltymų, vitaminų ir mineralų. Paukštieną ir žuvį rinkitės ne jautieną.

Užkepkite, kepkite, kepkite ant grotelių, apkepkite mėsą arba kepkite mėsą, užuot ją kepę. Kai kuriose sumuštinių porcijose yra daugiau nei ketvirtadalis jūsų dienos rekomenduojamo natrio.

Net jei nesate vegetaras, pabandykite mėsos patiekalus pakeisti sojos pupelių produktais, tokiais kaip tofu ir tempeh. Juose yra visos aminorūgštys, kurių reikia norint suformuoti visą baltymą. Valgykite nuo dviejų iki trijų nedidelių porcijų pieno. Pienas, paprastas jogurtas ir tikras sūris gali suteikti kalcio, vitamino D ir baltymų. Jie taip pat gali būti daug natrio ir daug riebalų, todėl nevalgykite jų per daug.

Jogurte nėra daug natrio, jo galima įsigyti be riebalų, jame yra probiotikų, kurie naudingi virškinimui. Pirkite paprastą jogurtą be pridėtinio cukraus ir suberkite vaisius. Įmaišykite šiek tiek jogurto į savo sriubą, kad gautumėte kreminės spalvos. Sumaišykite jogurtą su smulkintu česnaku ir žolelėmis, kad paskrustų daržovės.

Ledus pakeiskite šaldytu jogurtu arba tiesiog patiekite šaukštelį paprasto jogurto su savo obuolių pyragu. Daugelis dizainerių treniruočių gėrimų priklauso nuo pieno baltymų ir ne daug kas.

Pienas jums pigesnis ir geresnis. Per savaitę suvalgykite nuo keturių iki šešių porcijų riešutų, sėklų ir ankštinių augalų. Riešutai, sėklos ir ankštiniai turi omega-3 riebalų rūgščių, baltymų, ląstelienos, mineralų ir fitochemikalų. Jie taip pat gali turėti daug kalorijų ir riebalų, todėl juos rekomenduojama vartoti kas savaitę, o ne kasdien.

Valgykite tofu, tešlą arba ryžius ir pupeles, kad gautumėte visaverčius baltymus. Eksperimentuokite su skirtingomis pupelėmis. Jei paprastai valgote žirnius, išbandykite pupeles, juodąsias akis ar lęšius.

15 produktų, kurie padės sumažinti kraujo spaudimą

Riebalus ir aliejų ribokite nuo dviejų iki trijų ar ne per dieną. Riebalai yra naudingi jūsų imuninei sistemai, tačiau lengva valgyti per daug. Porcija riebalų yra nedidelė: tai padarys 1 šaukštas majonezo arba 1 šaukštelis margarino. Venkite mėsos, sviesto, sūrio, nenugriebto pieno, grietinėlės ir kiaušinių vartojimo. Pašalinkite transriebalus, kurie naudojami perdirbtuose maisto produktuose, siekiant švelnumo ir skonio, keptuose maisto produktuose pavyzdžiui, keptos žuvies, mėsos ir spurgos bei komerciniuose kepiniuose.

Perskaitykite etiketes, kad sumažintumėte trans-riebalų kiekį.

Lęšiai – baltymų ir geležies šaltinis

Eiti į šaltinį Virkite su alyvuogių aliejumi, rapsų aliejumi, augaliniu aliejumi, sezamo aliejumi ir žemės riešutų aliejumi. Alyvuogių aliejus ir skrudintas sezamo aliejus puikiai tinka salotoms ruošti. Įmaišykite aliejų ir actą obuolių sidro actą, vyno actą, citrinų sultiskad greitai ir pigiai paruošite salotas. Įpilkite žiupsnelį juodųjų pipirų, česnako, paprikos ar stevijos, kad gautumėte papildomą skonį.

Stebėkite savo maistą Koreguokite porcijos dydį. Porcijas gali būti sunku apskaičiuoti ir jos gali skirtis priklausomai nuo produkto.

  1. Kaip gydyti tachikardiją su hipertenzija
  2. Kaip gydyti hipertenziją | divacatitta.lt
  3. Lęšiai: kalorijų - Saldainiai
  4. Įpilkite plauti grūdus, vandenį, pomidorų pasta.
  5. 15 produktų, kurie padės sumažinti kraujo spaudimą » Naujienos ir Televizija - divacatitta.lt
  6. Paskelbta: Kartais nereikia net vaistų, sumažinti kraujo spaudimą gali padėti ir paprasčiausių mitybos įpročių pakeitimas.
  7. Kraujospūdis reiškia jėgą, kurią arterijų sienelėms daro kraujas, tekantis pro jas.

Skrudintos duonos gabaliukas gali būti viena porcija grūdų, tačiau javų dubuo gali būti lengvai dvigubai didesnis nei rekomenduojamas porcijos dydis. Norėdami apskaičiuoti porcijas, suraskite maistą, kurį dažnai naudojate, ir išmatuokite tipišką porciją. Tada apskaičiuokite, kiek porcijų tai iš tikrųjų yra. Iš čia galite reguliuoti savo dienos normą. Panašu, kad per daug nuvertinate, kiek jums reikia maisto, jei patiekiate į didelius patiekalus.

Eiti į šaltinį Apsvarstykite galimybę investuoti į nedidelę virtuvės mastelį, kuris leis jums įvertinti ne svorį, o svorį. Tai ypač naudinga nustatant grūdų ir makaronų porcijas.

Turėkite visko, ką valgote, dienoraštį. Įrašę visą suvartotą maistą, galėsite lengvai įvertinti problemines dietos sritis. Stebėdami, ką valgote, taip pat padėsite apsipirkti protingiau maisto prekių parduotuvėje ir būsite išrankūs valgydami restoranuose. Iškelkite sau tikslą ir laikykitės jo savo dienoraštyje.

Mityba ir dieta hipertenzijai

Jūsų gydytojas taip pat gali būti suinteresuotas peržiūrėti jūsų suvartojimą, kai lankotės. Nufotografuokite savo maistą naudodamiesi mobiliuoju telefonu, kad vėliau galėtumėte jį užrašyti, ką valgėte.

Kai kuriems žmonėms nebūtina sekti savo vartojimo. Jei jums nebuvo patarta stebėti savo kraujospūdį, numesti svorio ar sekti maistą, prieš pradėdami stebėti, pasitarkite su gydytoju arba terapeutu. Virkite nuo nulio.

Lengviausias ir pigiausias būdas sveikai maitintis yra virti namuose. Skirkite laiko poilsio dienomis, kad galėtumėte ruošti maistą iš anksto užimtam darbui. Gaminkite tokius patiekalus kaip ryžiai ir pupelės, sriuba ir keptos daržovės didelėmis dalimis ir laikykite šaldytuve. Užšaldykite likusius. Etiketėje pažymėkite bet kokį užšaldytą maistą, kad užtikrintumėte, jog valgote, kol jis nepraranda skonio. Daugelyje bendruomenės centrų siūlomos nemokamos maisto gaminimo pamokos: sužinokite, ką galite rasti jūsų rajone.

Gaminkite kuo daugiau valgio dalių nuo nulio. Pavyzdžiui, jei ketinate gaminti spagečius, nepirkite konservuotų padažų. Nupirkite pomidorų arba konservuotų pomidorų, sudėkite svogūnus ir česnakus ir per kelias minutes pagaminkite namuose skanų padažą leiskite užvirti, kad pasiektumėte geriausių rezultatų.

Kaip gydyti hipertenziją

Pasisotink sveiko maisto. Norėdami pastatyti mažai druskos turinčią, sveiką, svetingą virtuvę, nusipirkite maisto produktų, kurie prisidės prie jūsų sveikatos tikslų.

Pirkite šviežią, vietinį, sezono metu patiekiamą maistą, jei galite sau leisti. Jei turite SNAP ar maisto antspaudų, sužinokite, ar galite jais naudotis savo vietinio ūkininko turguje.

Taip pat perskaitykite