Intervalinė treniruotė širdies sveikatai. Kiek reikia sportuoti, kad pamatytumėte naudą sveikatai?

Širdies ir kraujagyslių sistema;Intervalinis treniruotės metodas;Cardiovascular system;High intensity interval training Abstract: Problema.

Kiek reikia sportuoti, kad pamatytumėte naudą sveikatai?

Efektyvus širdies ir kraujagyslių sistemos sutrikimų sprendimo būdas yra tinkamas fizinis krūvis. Tyrimo tikslas — nustatyti širdies ir kraujagyslių sistemos funkcinių rodiklių kaitos ypatybes sveikatos stiprinimo pratybose taikant tradicinį aerobinį arba didelio intensyvumo intervalinius krūvius.

intervalinė treniruotė širdies sveikatai

Pirmosios pratybos buvo 20 minučių trukmės krūvis minant veloergometro pedalus, t. Antrųjų pratybų metu tiriamieji atliko vadinamąją intervalinę ŠKS lavinimo treniruotę, t.

intervalinė treniruotė širdies sveikatai

Visų pratybų metu nepertraukiamai buvo registruojama EKG ir AKS matuojamas po kiekvieno krūvio ir antrosios atsigavimo minutės pabaigoje. Šių dviejų EKG rodiklių kitimo sąsają atspindėjo skaičiuojamų diskriminantų kaita.

Pratybose taikant intervalinį treniruotės metodą stebimi mažai kintantis sistolinis ir dideli diastolinio AKS kitimai, kaitaliojantis krūvio ir atsigavimo fazėms.

Praėjus 6 min.

Geriausia investicija į savo sveikatą: reikia vos 20 minučių

Išvados: 1. Sveikatos stiprinimo pratybose, taikant intervalinį treniruotės metodą, padidėja ir santykinai mažai kinta sistolinis AKS ir stebimi dideli diastolinio AKS kitimai, kaitaliojantis krūvio ir atsigavimo fazėms.

intervalinė treniruotė širdies sveikatai

Apie besikaupiantį nuovargį liudija vis trumpėjantis laiko intervalas, kol pasiekiama nustatyta ŠSD riba ir ilgėjantis atsigavimas, kol pasiekiamos ŠSD ribos. The problem.

intervalinė treniruotė širdies sveikatai

Exercising and physical activity is an effective way to protect cardiovascular disorders and to promote cardiac functionality. The aim of this study was to identify the features of mobilization of cardiovascular system during the health exercising while the conventional aerobic type of exercising or the high intensity interval exercising is applied. The first exercise session was the minutes exercising with a throttle pedometer, i.

intervalinė treniruotė širdies sveikatai

During the second session intervalinė treniruotė širdies sveikatai subjects performed so called high intensity interval training, i. During all exercises, leads of ECG were continuously recorded.

Karščiausios sporto tendencijos šiais metais – ką naujo atrasime?

The total number of heartbeats during interval type of exercising session was 40 percent lower than during traditional aerobic exercising. During traditional aerobic exercising, the changes in HR was within the physiological norms and at the end of exercising the dynamic interaction between the RR intervals and QRS complex duration became weaker.

intervalinė treniruotė širdies sveikatai

During exercising in interval training mode the steep changes in diastolic ABP as reaction to exercise bouts and recovery phases was observed.

Conclusions: 1.

  1. Gana pagurklį slėpti po aukšta apykakle: kaip jo atsikratyti   6 Tyrimai rodo, kad tai per trumpesnį laiką suteikia panašią naudą kaip ilgesnės, vidutinio intensyvumo treniruotės.
  2. Vasario 23, Karščiausios sporto tendencijos šiais metais — ką naujo atrasime?
  3. VIDEO: Interval training – širdies ir kraujagyslių sistemai stiprinti! | Sporto klubas GOODLIFE

Under the influence of the interval type of training the variation of systolic ABP was relatively small but the significant changes in diastolic ABP changes occurs during the load and recovery phases. The accumulation of fatigue is evidenced by the ever-shorter time interval until the target HR threshold is reached and the expanding of recovery time until HR reaches the limit of the HR.

  • Hipertenzija nuo 15 metų
  • Hipertenzija spausdinti
  • Geriausia investicija į savo sveikatą: reikia vos 20 minučių - DELFI Sveikata
  • Kiek reikia sportuoti, kad pamatytumėte naudą sveikatai?

Taip pat perskaitykite